خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش مهمترین مسئولیت در دورۀ ضمانت (گارانتی) محصول است و همین‌طور پس از دورۀ ضمانت، خدمات پس از فروش در بیشتر مواقع مهم می‌نماید.

 

خدمات پس از فروش شامل موارد زیر است:

تعمیر تجهیزات و دستگاه‌ها و یا رایزنی با نمایندگی‌های اصلی تجهیزات و کالاها برای تعمیر و یا تأمین قطعات معیوب

بررسی تنظیم و کالیبره‌بودن تجهیزات بصورت دوره‌ای و یا کالیبره‌کردن تجهیزات اندازه‌گیری با همکاری شرکت‌های معتبر

پشتیبانی فنی در رفع اشکال و کمک‌های فنی در مواردی که امکان رفع اشکال در سایت کارفرما و یا گارگاه دستان صنعت امکان‌پذیر باشد

تأمین قطعات یدکی و ابزارهای خاص

بروزکردن نرم افزارها

آموزش پرسنل کارفرما در موارد:
                  • راه‌اندازی
                  • برنامه‌نویسی PLC و HMI
                  • شناخت و کاربرد انواع سنسورها و ادوات ابزار دقیق
                  • شناخت و کاربرد انواع PLCها و HMIها
                  • شناخت، کاربرد و تنظیمات انواع اینورترها
                  • شناخت، کاربرد و تنظیمات سرو موتورها، استپ موتورها و درایوهای آنها
                  • شناخت، کاربرد و تنظیمات انواع کانترها و کنترل‌کننده‌های دما

آخرین مقالات